توجیه

امید من!

بدتر از گناه، «توجیه گناه» است.

بدبخت آن کسی که بنشیند برای گناهی که قصد انجامش را دارد، توجیه بیابد…

برخی توجیهات:

– دیگران آنقدر بد هستند که این بدی من در برابر آن‌ها هیچ است!
– شاید صلاح خدا باشد!
– این گناه، بهتر از آن گناه است! اگر این را انجام ندهم، به آن یکی دچار می‌شوم!
– مجبورم!
– …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش جفنگ استفاده می‌کند. درباره چگونگی پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.